Bootcamp

Bootcamp​

VARIGHED

Fælles workshop typisk ½-1 dag afhængig af antal deltagere, kompetenceniveau og mål

Kombinationer

Kombineres ofte med E-læring, Personprofiler, Salgscoaching og Salgssurvey

VARIGHED & FORM

Fælles workshop typisk ½-1 dag afhængig af antal deltagere, kompetenceniveau og mål

Kombinationer

Kombineres ofte med E-læring, Personprofiler, Salgscoaching og Salgssurvey

Holdtræning i specifikke salgskompetencer

På vores bootcamps træner vi for at blive bedre. Det betyder at der på det meste af bootcampen trænes med relevante cases og også med muligheden for at rigtige kunder deltager.
Udover synergien ved at lære af hinanden giver træningsformen også deltagerne stærke kompetencer til at give og modtage kritik.
Der vil også være mulighed for at optage den enkelte med både lyd og film.

Alle forløb starter altid inden med en styregruppe som fastlægger mål, indhold og roller.

Nedenfor finder I nogle af de områder hvor der afholdes bootcamps

MØDEBOOKING
Hvordan I får flere møder i kalenderen 

  • Alle deltagere har forberedt en varm ringeliste
  • Mødebooking – Kort gennemgang af centrale værktøjer
  • De 3 trin i forbindelse med mødebooking
  • Indvendingsbehandling
  • Målsætninger & Konkurrence med præmier
  • Mødebooking “raid” – Salgstræner går rundt, lytter og giver feedback
  • Pit-stop og justeringer
  • Medlyt 2 & 2 inkl. Feedback
  • Succeshistorier og Konklusioner 
  • Finale og præmieoverrækkelser, 
  • Personlig handlingsplan og fremtidig commitment

KUNDEMØDET
Hvordan I får afholdt mere effektfulde møder

  • Alle deltagere har forberedt et kommende kundemøde
  • Kundemødet – Kort gennemgang af centrale værktøjer
    • Effektfuld kommunikation
    • Opbygning af mødets 5 faser 
  • Målsætninger & Konkurrence med præmier
  • Kundetræning & ”live-skærm” inkl. optagelse
  • Give og modtage feedback
  • Justering af værktøjer
  • Succeshistorier og Konklusioner 
  • Personlig handlingsplan og fremtidig commitment

PERSONTYPER
Hvordan I styrker samarbejdet og kontakten med kunderne

  • Alle deltagere har udfyldt en personprofil og gennemlæst inden
  • Adfærd – Kort gennemgang af centrale værktøjer
    • Hvad styrer og påvirker vores adfærd
    • Persontyper & Kendetegn
    • Hvad er centralt ift. de forskellige kundetyper
  • Vurdering af hinandens profiler
  • Personlig coaching med ”buddie”
  • ”Den varme stol”
  • Konklusioner 
  • Personlig handlingsplan og fremtidig commitment

LUK FLERE ORDRER
Hvordan I præsenterer tilbud og får ordren

  • Alle deltagere har forberedt et kommende tilbudsmøde samt opfølgning på tilbud
  • Kort gennemgang af centrale værktøjer
    • Præsentationsteknik
    • Opbygning af lukkemødets faser
    • Lukketeknikker 
  • Præsentationsteknik med afsæt i konkret tilbud inkl. optagelse
  • Tlf. opfølgning på tilbud – “Live-træning”
  • Give og modtage feedback
  • Justering af værktøjer
  • Succeshistorier og Konklusioner 
  • Personlig handlingsplan og fremtidig commitment

“ Vi kunne allerede under selve forløbet konstatere en mærkbar fremgang i vores salgsresultater, og tilmed har vi opnået en klart forbedret motivation hos den enkelte for at tage personligt ansvar i de fælles overordnede mål”  – 

Steffen Christensen – Adm. direktør – Volkswagen, Skoda, Seat, Audi – Skive & Viborg

Nyhedsbrev

Skriv dig op til vores nyhedsbrev og få gratis tips til, hvordan I øger salget i jeres virksomhed direkte i din indbakke