Salgscoaching

VARIGHED & FORM

3, 5 eller 7 moduler som individuel coaching, opgaver og online træning

Kombinationer

Kombineres ofte med Personprofil, E-læring, Online Salgssurvey

Find dit fulde potentiale

LÆR AT LUKKE MERE, HURTIGERE OG STØRRE SALG. Med afsætning i dine målsætninger og nuværende situation får vi lavet en plan og et forløb der vil dreje på de 3 “gashåndtag”:

MORE hæver salgsaktiviteterne

BETTER styrker kontakten med kunderne

CLOSER sikrer du lukker salget

Nogle af de områder hvor du bl.a. kan få konkrete værktøjer er hvordan du:

  • effektiviserer din salgsproces (M)
  • optimerer antallet af kundemøder (M)
  • får mere energi (M)
  • styrker din gennemslagskraft (B)
  • bruger salgspsykologien mere effektfuldt (B)
  • afholder mere effektfulde kundemøder (B)
  • bliver bedre til at følge op (C)
  • styrker evnen til at lukke en ordre (C)
  • bliver stærk til at håndtere indvendinger (C)

Vores coachingforløb tager udgangspunkt i din nuværende situation og dine ønsker til udvikling. Gennem fokuserede moduler og løbende sparring hjælper vi dig til personlig og faglig udvikling – og til at forankre de nye værktøjer i praksis.

Coachingen vil tage udgangspunkt i nedenstående områder fra adfærdsmodellen som individuelt og i kombination vil have stor indflydelse på din adfærd og dine potentialer.

PERSONPROFIL

Gennem større forståelse for egen og andres persontype kan du målrettet arbejde med kommunikation og motivation på en mere enkel og struktureret måde. Det kalder vi også for følelsesmæssig intelligens. Derfor vil der i vores forløb altid være en personprofilanalyse som et vigtigt grundlag for din udvikling. 

KOMPETENCER 

Hvad vi ved og kan er medvirkende til, hvad vi gør. Både vores teoretiske og erfaringsmæssige værktøjskasse bestemmer vores handlinger. Du vil i dit forløb få gennemgået og trænet de mest effektfulde værktøjer, der vil hjælpe dig til at nå dine mål. 

MINDSET

For gennemsnitsmennesket er 80 % af de cirka 50.000 tanker, der opstår hver dag, negativt prægede.
Det er med til at bestemme, hvad vi gør, hvor godt vi gør det og med hvor meget energi vi gør det. Som en del af forløbet vil du lære at arbejde med dit mindset, så du bedre kan kontrollere din adfærd. 

MAVEFORNEMMELSE

Mavefornemmelse eller intuition er det mindst målbare men måske vigtigste område. Om det skyldes erfaringer, energier eller noget større er ikke det afgørende, for det virker!. Du kender sikkert følelsen, når du mærker efter for at fornemme hvad du skal gøre. Det kan være hvordan du booker et kundemøde, hvilket konkrete spørgsmål du skal stille kunden, hvilke eksempler du skal give eller hvordan du lukker ordren. Ved at blive bedte til at lytte til din mavefornemmelse får du væsentlig større succes i salget.

Eksempel på forløb (Sølv)

Bronze 

  • Adgang til alle e-læring online kurser og en kæmpe værktøjskasse på både vores app og portal hvor og når som helst 
  • Personprofil EASI og udvidet feedback rapport
  • 2 fysiske coachinger
  • 1 online coaching
  • Handlingsplaner
  • Værktøjer
  • Hotline 


Sølv 

  • Adgang til alle e-læring online kurser og en kæmpe værktøjskasse på både vores app og portal hvor og når som helst 
  • Personprofil EASI og udvidet feedback rapport
  • 3 fysiske coachinger
  • 2 online coachinger
  • Handlingsplaner
  • Værktøjer
  • Hotline

 

Guld 

  • Adgang til alle e-læring online kurser og en kæmpe værktøjskasse på både vores app og portal hvor og når som helst 
  • Personprofil EASI og udvidet feedback rapport
  • 5 fysiske coachinger
  • 3 online coachinger
  • Handlingsplaner
  • Værktøjer
  • Hotline

”Alle var begejstrede for forløbet og især den individuelle og tilpassede metode – som Wassmann leverede – gjorde en stor personlig forskel for mine medarbejdere. Med denne indsats og andre – vandt vi store markedsandele.” – 

Jakob Hartmann Mørch – Salgs- og marketingdirektør – Point Transaction Systems A/S (nu Verifone)

Nyhedsbrev

Skriv dig op til vores nyhedsbrev og få gratis tips til, hvordan I øger salget i jeres virksomhed direkte i din indbakke